marți, 20 noiembrie 2012

Amintiri din anii resoului - sau cum m-am apucat eu de gatit

Salut. Pomenisem in articolul trecut cate ceva despre viata de camin. E vorba de viata de camin de acum ani buni. Nu mai stiu cum e acum.
Dar atunci gaseai resouri scoase pe hol. Si sa fi vazut ce resouri erau. Toate vechiturile aduse de acasa, pe care le folosisera si parintii in tinerete. Sau mai erau resouri "handmade" - cum se spune acum.
Sa iti zic cum se facea un astfel de resou. Era simplu de facut, din 5 pasi:
1. Ochesti un bloc de BCA prin campus. Nu astepti sa vina seara, il iei atunci, pe loc.

2. Mergi la vecinul tau sa cumperi o rezistenta. Negocierea era cam asa:

"Bogdane, vreau o rezistenta"

"Am rusesti si romanesti"

"Din alea bune, ca am ars doua de data trecuta"

"Am, dar te costa"

"Cat"... si asa mai departe.

3. Trasezi pe blocul de BCA, cu surubelnita, un canal serpuit

4. Intinzi rezistenta pe toata lungimea canalului.

5. Capetele rezistentei le legi la un cablu. Cablul il bagi in priza.




Era un fel de trei in unu: caldura, lumina si aragaz.
La un moment dat venise randul celui de-al treilea coleg sa cumpere rezistenta.
A, am uitat, noi stateam trei oameni intr-o camera de doi.
Si cumpara Ciprian o rezistenta "ruseasca" de 2000W. Stingeai lumina si puteai sa citesti cursuri la ea. 
Cand veneau gerurile, iarna, puneau sarma de cupru in loc de siguranta la panou.


Voi ce amintiri despre stundetie aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu